четвер, 21 лютого 2013 р.
Рефлексія до модуля 10
Працююючи у цьому модулі учасники обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань. Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс длятого, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Потім створили план впровадження теми.Створили документ для фасилітації.. Обговорили , чому вони навчилися. Визначили наявність усіх складових свого портфоліо. Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Потім створили план впровадження теми.Створили документ для фасилітації.. Обговорили , чому вони навчилися. Визначили наявність усіх складових свого портфоліо. Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Потім створили план впровадження теми.Створили документ для фасилітації.. Обговорили , чому вони навчилися. Визначили наявність усіх складових свого портфоліо. Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Потім створили план впровадження теми.Створили документ для фасилітації.. Обговорили , чому вони навчилися. Визначили наявність усіх складових свого портфоліо. Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар